Een idee uit het hart.

Als je start als ondernemer wordt altijd gezegd: “kijk waar de behoeftes van de ‘markt’ liggen”. Onderzoek goed of er een behoefte is aan jouw idee, voordat je het gaat ontwikkelen.
Welk probleem wil je oplossen? Allerlei vragen die je moet beantwoorden, voordat je tijd en energie gaat steken in het ontwikkelen van jouw product.

Ja,…maar soms wil je iets maken dat heel dicht bij je hart ligt. Nee, geen onderzoek, geen canvassen invullen maar je hart volgen. Dan kom je uit op ‘spelen met boeken’. Het is een combinatie van al onze expertise en dromen die geleid heeft tot dit product.

Wat een plezier hebben we gehad in het maken van de website, het eerste thema, de boekjes, het uitzoeken van de dozen, knuffels, noem maar op….Mijn hele hele huis ligt vol. We zijn een heel tijdje achter de schermen bezig geweest. Is het perfect? Nee, natuurlijk niet. Als men het product gaat gebruiken, zullen we door de feedback zeker weer de thema’s verbeteren.

Ik ben trots op ons eerste product: ‘we filmen een boek’. We hebben twee versie: onderwijs & thuis. Op deze website vind je alle informatie.

De release van het eerste thema valt midden in de ‘corona-crisis’. Misschien niet handig….wie zal het zeggen. Houd moed, we komen er samen door!